Kärstin

Alla inlägg den 24 oktober 2017

Av Kärstin - 24 oktober 2017 13:06

Idag är det 5 månader sedan Ästher BollnäsTroll lämnade mig   

 

saknaden är enorm

 

finaste roligaste BollnäsTrollet   

 

det var väl tur att denna här kom in i mitt liv som en virvelvind

 

fröken påhittig

 

fåglarna har motionerats idag också

 

i belive i can fly   

 

ojdå ett kompostgaller i vägen

 

attans

 

om jag sträcker på mig då...nej men snart så   

         

Grushögen är en storfavorit att rejsa runt i....hon morrar och skäller det är så kul

 

bilderna blir oftast inte så skarpa för jag hinner inte med

 

allting måste göras i 120 km

 


 

och allt måste noggrant undersökas

 

still för en gångsskull

 


 

sniffelisniff....haren har nyss varit här och släppt lite "godis"

 

fägeljakt

 

funderar på var fågeln är som låter så konstigt

   


 


 

många bilder blir det   

ja få se om jag orkar hålla i och uppdatera om Kärstins galenskaper här på bloggen fortsättningsvis  





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards