Kärstin

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2017

Valpkurs

Av Kärstin - 26 oktober 2017 13:05

Ja ikväll börjar Kärstin skolan. Jag har laddat med extra gott godis

 

jag har torkat lever så nu får vi se hur det går 

 

Kärstin fick brev härom dagen från pappa Macce så gulligt   det var därifrån jag fick inspiration att göra eget godis...det var såå gott tyckte hon!

 

Idag när vi hade varit ute och gått en sväng stannade hon kvar ute men efter en liten stund kom hon springandes in och smackade med munnen och såg så knepig ut, tittade henne i munnen och uppe i gommen hade det kilat fast sig en liten pinne jäklar vad den satt...men hon gjorde sig inte illa iallafall!

 

min lilla klätterapa

 


 


 


    


 

provade att kratta lite idag också.............

 

men nä det gick inte bra idag heller

 


 


 

tur att hon är söt   

 

Hej hej på dig Frej

 

innanför Frej bor Abbe

 

tjenare kompis

 

 

här får du en puss   

 


 

en ulv i fårakläder   

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards