Kärstin

Alla inlägg den 10 november 2017

Av Kärstin - 10 november 2017 05:40

Kuckeliku sa Kärstin kvart i 5 ja hon var nödig så det var bara att stappla ut i mörkret med pannlampan i högsta hugg. Pannlampa är bra då ser man var lilla Kärstin är någonstans! Sen är det ingen ide att lägga sig igen jag kan ändå inte somna om, blir en kul fredagkväll   

 

Äckel Kärstin ...ja hon är en liten snuska då hon äter allt som hon hittar!!! Avmaskade henne i tisdags och igår bajsade hon ut en anakonda!!!! Nej såklart inte men blotta åsynen av detta äckel fick ju en hysteriska som mig att gå i taket  ringde världens bästa Margot som förklarade hur det låg till med allsköns snuskmaskar så jag blev lugn igen..tack Margot   Nu blir det strumpa med silvertejp runt näsan på snusk Kärstin!!

 

Snuskig men snygg   

 

Igår höll hon på att riva huset när min bror kom på besök...gjorde piruetter och tjöt!!! Herregud vilken toka

Hon har helt klart minskat med bitningarna men vissa kan hon inte låta bli att tugga extra på...min syster härom dagen och igår brorsan. Jaja...

     

 

Klätterapa

 

Jag antar att hon också kommer springa i denna vägtunnel vid bäcken i sommar..nu nöjer hon sig att stå uppe på den, Ästher älskade att springa i den fram o tillbaka när det var varmt

 


 


 

  

 

haha hon kan se så allvarlig och koncentrerad ut...sen har hon en blick som inte är att leka med..jag kallar den kattblicken, då får man passa sig ...  

 


 

Garbo o Ophelia på besök i torpet

 

Så kul tyckte Kärstin 

 

Kärstin blir ju så överlycklig att det spelar över

 

Garbo var tillslut tvungen att TALA tydligt till Kärstin...då fattade hon    önskar att jag också kunde tala ur skägget så Kärstin fattar vad jag menar!!

 


 

Kärstin blev så mallig när hon kunde "stjäla" deras leksak dom hade med sig

 


 

Du kan inte ta den   

 

Var nog så att Ophelia inte ville ha den ens

 

Ophelia fick nog rysningar av dryg Kärstin såå

 

När vi gick in tog hon sin tillflykt till bordet   men å andra sidan tror jag hon får sitta på bordet hemma hos sig   

Ha en skön helg !



   


           

Ovido - Quiz & Flashcards