Kärstin

Alla inlägg den 28 november 2017

Seg

Av Kärstin - 28 november 2017 08:18

När vi bor på jungfrugatan och inte i torpet så lever vi ju compactliving. Vi flyttade ju ner sängarna från övervåningen för x antal år sedan då Älsa inte kunde gå i trappor mer, för att lämna dom själva på nedervåningen fanns inte på kartan för mig! Så det resulterar i att vi inte kan ha sängarna ihop utan det blir precis lagom att gå emellan sängarna..ja typ lår bredd  Och flytta upp sängarna igen...näää dom är för tunga . Ja iallafall igår kväll så la sig Kärstin i min säng och jag tänkte jaa ligg där du jag lägger mig i soffan så kanske jag får sova ifred inatt!! Men det tog väl max en timme så kände jag lurviga ben knöla ner sig bakom min rygg i soffan...jaa för hon vill ju ligga nära så bakom min rygg blev perfekt för liten Kärstin flämt vad varmt det blev och hon varvade mellan soffan och golvet och när hon reste sig från golvet för att åter inta soffan så var hon ju bara tvungen att pussa mig i hela ansiktet först och så här höll det på heela natten ..ja och varför la jag mig inte i sängen kan undras? Jo för jag orkade inte släpa mig dom 5 meter det är till sängen och ligger jag där så försöker hon ligga mellan sängarna till följd att hon då fastnar under sängen när hon ska resa sig och då måste jag knöla ner hela arselet mellan sängarna och det går knappt   för att hjälpa henne loss. Så idag är man så där skönt seg i huvudet..ja ingen nyhet alltså   

 

Närmar sig julkort....herregud HUR svårt ska det vara? JA nästan rent av omöjligt skulle jag säga...

 

Jag är ju van mina gamla fotomodeller som var hur samarbetsvilliga som helst...Kärstin kan inte stava till det ordet  så nää blir nog inga kort i år   

 

Men ordet busa kan hon stava till

 

Odlingslådorna...är nog mer som en sandlåda till Kärstin för där kan man gräva

 

Tror vi struntar i att odla något till våren

 

Flygande hundar..jaa vi har ju fladdermöss i torpet och flygande hundar är väl en sorts fladdermus   


 

Tur hon gillar duschen för snart är det dags för ett julbad

 

Undrar om hon vill ha badskum i då ?





Skapa flashcards