Kärstin

Alla inlägg den 3 december 2017

Av Kärstin - 3 december 2017 10:27

Har nyss pratat med veterinären och Kärstin stöder mer på benet idag och är pigg och äter OCH har tröttnat på att vara där    men får vänta till efter lunch på mer besked då kirurgen ska titta på hennes ben och om hon då eventuellt får komma hem på permis över natten .

 

Alltså jag blir sjuk av oro det är så jobbigt att sitta och vänta och när telefonen väl ringer nästan skriker jag i luren och avbryter veterinären med mitt bladder   

 

Hoppas hoppas tokan får komma hem 

 


 

Jag har ju fasat för att hon ska göra sig illa som hon får fram...nu ska hon fortsättningsvis få på sig en hockeyutrustning 

 


 


 


Jag blev så glad av att hon ev får komma hem så jag stoppade in en lussebulle i micron...för länge...så nu är den som en gummisnodd  mums liksom

 


 

Kom hem nu   

Ovido - Quiz & Flashcards