Kärstin

Alla inlägg den 4 december 2017

Av Kärstin - 4 december 2017 06:47

Ja idag fyller Kärstin 5 månader   lilla vän det skulle vi ju firat här hemma med köttbullar.

Jag fick inte hem henne igår! Kirurgen hade iallafall klämt och böjt hasleden och hon hade inte sagt något då så det känns ju bra och svullnaden hade gått ner lite mer nu. Men hon fick vara kvar med tanke på att hon har ganska mycket smärtlindring än och skulle tillbaka idag igen . Idag ska hon ultraljudas igen och förhoppningsvis så har svullnaden gått ner så dom kan se hur det ser ut där inne. Jag är livrädd att det ska vara något med tillväxtzonen ändå trots att det första tecknen från röntgen inte visade på det men svårt att se då hon var så svullen då, och vätskan som finns där inne ligger nära tillväxtzonen tydligen! Och sticka i hasen för att se vad som kommer ut vill dom inte göra än för då kan det gå in i leden och det vill man ju INTE

 

Det är så himla jobbigt detta...att hon inte är hemma att man inte riktigt vet vad som är felet hur ska det bli osv.......

 

Jag går runt som en osalig ande...jag kan inte sova, jag promenerar ,städar ,sitter och glor rätt ut i tomma intet osv   

 

Och denna väntan...vet inte hur många timmar som finns på min dag men det är då fler än 24 

 

Det är såååå lugnt här hemma...ingen att slåss med   

 

      

Ovido - Quiz & Flashcards