Kärstin

Direktlänk till inlägg 31 december 2017

Förbaskade hund!

Av Kärstin - 31 december 2017 14:58

Mm var nyss ute på promenad med krokodilen och hon går och bär en pinne i munnen...pinnen råkar trassla in sig i kopplet och jag stannar och trasslar loss hund och pinne...tjoff så rycker hon till och är lös!!!!! Lovar att detta hade hon planerat....hon sprang som en avlöning men jag bara vände på klacken och hon vänder och kommer direkt och jag lockar med godis när hon kommer och halleluja hon stannar!!! FAN också...hoppas att det går bra och inte ställer till det i benet igen! 

 

Annars är hon som vanligt...= vedervärdig...hon bits och jävlas så jag håller på att slita av mig håret...tror jag ska slita av hennes päls också samtidigt   

 

Min syrra och Pelle och Hampus var hit och fikade..jaa Kärstin var som vanligt...galen...bet dom i strumpor rumpor fläsket osv...eller försökte stjäla från bordet...suck

 

Den extra huggisen är fortfarande kvar MEN nu är den lös iallafall...har den inte släppt tills vi ska till Strömsholm igen så får dom väl dra ur den, förresten dom kan dra ur alla tänder   

 

När hon hade duschat så fick hon stig helmer frisyr   

 

Vad skrattar du åt undrar hon

 

Och här har herr Älg gått

 

Spanar för att se vart han gått

 

Hon tycker vi ska spåra

 

Jag håller inte med om det

 


 


 

Taskig matte har hon

 

Kollar och önskar att någon ska hälsa på 

 

Meen ingen törs snart komma   

 

Herr Räv hälsade på

 

Ingen skabbis tack o lov

 

Kollar läget i coca-cola bäcken

 

Så skönt när hon sover   

 


 


 


 

Ska du bädda matte ? Jag hjälper dig 

 

Varför din kudde ligger här? INGEN aning   

 

Hm...

 

Boktipset   

 

Möblerar om lite då och nu 

 

Måtte hon snart få springa lös..men då kommer jag väl få dåndimpen...

 

Dessutom blir det vargjakt på tisdag och jag antar att dom inte vill ha någon hjälp av Kärstin men vi har ju inhängnad gård iallafall

 

Gott Nytt År önskar vi er alla   och vi tycker såå synd om alla som blir skrämda av raketer och dylikt   


 
 
Ingen bild

Frida

31 december 2017 15:43

Gott Nytt År Kärstin!🎉🎉🎉
Matte och husse också!
Önskar Freja Fanny Frida Bosse och Liisa.
Hopas du blir bra snart så vi kan träffas och leka!

 
Suneeta & Chip

Suneeta & Chip

31 december 2017 15:48

Gott nytt år till er med!!! =)

http://Chip.hundpoolen.se

 
Ingen bild

stig

1 januari 2018 14:49

Nu lider jag verkligen med Kärstin, så fint älgspår och Matte har ingen lust ut och följa spåret, stackarn.

 
Andy

Andy

1 januari 2018 19:54

Vilken söt liten busis!

http://gdanskbloggen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Skapa flashcards