Kärstin

Alla inlägg den 21 februari 2018

Av Kärstin - 21 februari 2018 07:42

Jag vågade verkligen inte hoppas så jag var helt inställd på att benet INTE skulle vara läkt! Men se där sket jag en syltlök   ja förlåt uttrycket   

 

Så nu kör vi ett tag till i koppel ska utöka ännu mer med promenaderna få se hur hon regerar ...sen så kommer nog Kärstin släppet ge utslag på richterskalan. Men tänker ta det lugnt (försöka) så hon kommer bara få vara lös innanför gärsgårn till att börja med och inte leka med några hundar på ett tag så att vi är helt säkra på att detta håller!

 

Jag är sååå glad och lättad men tror nog jag fick en liten chock vid beskedet igår  ÄNTLIGEN!!! Drygt 3 månader i koppel för en valp...det är tufft...för mig också   Kärstin var såå duktig igår och så lugn så jag trodde inte mina ögon .

 

Har inga nytagna bilder så nu kommer gamla kolla den blicken...huuuu.....  

 

Kärstins första möte med Liisa och Bosses hundar .....aaaaaa monster   

 

När hårbollen Frida seglade in trodde Kärstin nog att det var ett spöke och sprang in och gömde sig

 

Men det gick snabbt över

 

Osäker men tror det skiljer 4 månader mellan dom

 


 

Nu ska det inte stå på förrns dom kan busa igen

 

Förstå vilken lycka det ska bli...när jag nu törs   

 

Benito var hon också lite rädd för

 

Sen såg hon honom som en idol tror jag   

 

Och Ace ...som ryter i lika tufft som Mowgli   

 

Men nästa gång kanske han kan säga ifrån rejält

 

Och sist dom träffades så fick dom ju inte busa alls...men nästa gång   



Ovido - Quiz & Flashcards