Kärstin

Direktlänk till inlägg 14 mars 2018

Leonbergerträff

Av Kärstin - 14 mars 2018 11:10

Ja nu ränner vi runt på en massa roliga saker jag och Kärstin   Yvonne och Trulsa hämtade upp oss och sen drog vi till Grängesberg. Där tog vi en promenad och sen hade RoseMarie med sig  Nosework grejer som alla fick testa på. Jag har ju bara gjort hemma med Kärstin och det är väl långt ifrån rätt men det är bra hjärngympa.

 

Som vanligt blev bilderna för mörka...skyller allt på snön för mig kan det ju inte vara något fel på   

 

Och inte blev det många bilder tagna heller...har fullt upp att gå med Kärstin

 

Liisa med Fanny och Frida

 


 


 

Kärstin var i sitt esse som vanligt med andra ord

 


 

Trulsa

 

Leonberger kommer tydligen i en vit grå variant också   

 

Nää det är ju Frida för sjutton en Old English Sheepdog

 

Yvonne med Trulsa o RoseMarie med Pennie o Znö

 

Jaha och här välter Ozzy omkull stackars lilla Kärstin     

 

Vad det är för raser i denna minns jag inte men han heter Ozzy   

 

Mia och Ozzy har noseworkat

 

Godis letning Yvonne och Trulsa

 


 

Trulsa markerade doften klockrent och fort...så duktig!

 

Liisa och Fanny

 

Mia och Maja

 


 

Jaha titta här...Mias hundar är tydligen specialicerade på att fälla liten Kärstin 

 

Oskyldig Kärstin slår en kullerbytta   

 

  

 

Trulsa

 

Trulsa igen

 

Maja spanar efter brorsan sin

 

Bäst att hålla koll

 


 


 

Djur i bur   lånade Bosse o Liisas bil ett tag och vilade mina armar

 

På en promenad så tvärnitade Kärstin och glodde....det var Tuffa Viktor hon hade upptäckt på en trapp...syns lite dåligt

 


 


 


 

Lycklig att få vara lite lös

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards