Kärstin

Direktlänk till inlägg 3 maj 2018

Julafton

Av Kärstin - 3 maj 2018 11:25

Ja Kärstin trodde nog att det var julafton sista april    Ace med familj kom och hälsade på och stannade över natten!

 

I väntan på Ace

 

Så kom han då äntligen...Kärstin höll på att slå knut på sig själv av glädje

 

Ace blev i princip manglad

 

Tur att han är snabb

 

Så det är ju lätt att finta henne

 

Kärstin har inte det där rätta pejlet

 

på hur och var / vad hon springer in i....hon glömmer att titta....och är man inte med så är det väldans lätt att man ligger pladask....vissa var nära att landa på backen, nej det var inte jag   

 

Alla sätt är bra 

 

När man iaktar hundar som leker då behöver man ingen tv...så roliga att titta på

 


 

Inte lätt att äta med två hundar i knät   

 

Finns det hjärterum osv

 

Så himla roligt att se Kärstins glädje...iof ser det ut som hon ätit upp hans nos här

 

Ace var väl kanske inte lika imponerad av Kärstin   

 

Ibland sa han till henne....men det hörde hon inte för han ryter ungefär lika tufft som Mowgli i djungelboken

 

snällaste Ace

 

Jihaa hoppla Kärstin sa Ace och greppade hennes öron som det vore tyglar 

 

Krokodil Kärstin

 

Här röt han till   

 

Bäst att kolla så han är duktig och äter upp sin mat   

 

Knähund   

 

Att döma av Ace min så luktar det nog inte så gott    

 


 

  

 


 


 


 

Två i en

 


 


 

Ace sprang som en tok och Kärstin kunde såklart inte hänga med...tillslut blev hon så frustrerad så hon tjöt rakt ut

 

Ace räddning att han hinner undan annars vore han nog platt

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Skapa flashcards