Kärstin

Direktlänk till inlägg 7 juni 2018

Leonbergerträff

Av Kärstin - 7 juni 2018 10:46

Igår var vi till underbart vackra Hedby där Annkie med familj bor för en leonbergerträff. Jisses vad vackert det var där!! Ja kan väl säga att Kärstin var i sjunde himlen med alla hundar och folk. Hon försökte på alla vis att verkligen busa med alla hon for som en torkvinda och jag hängde med där bak i snöret. 

 

Här är det Freja som lortar ner Kärstin   

 

Sakura får sig en tryckare av tok Kärstin

 

Undrar om Liisa plockar maskrosor?

 

Fanny undrar vad hon sysslar med 

 

Det blev inga blommor tydligen

 

Jaha nästa hund att lorta ner Kärstin det var Buddah

 

Hej på dig Åskai

 


 

nämen se där ligger Kärstin

 


 

Så härliga alla hundarna...jag hörde då inget gruff

 

Kärstin och Sakura hittade en otroligt god fläck att nosa på

 

sniff sniff

 

Bullerbykänsla

 

Åskai

 


 

wihoo lek med mig

 


 

älskar dessa olika färger på leonberger

 


 


 


 

Kärstin o Znö

 


 


 

Max 4o km Kristina   

 

Kärstin har långtunga

 


 

Och här hittade Frida Buddah i buskarna   

 

Och vad denna snygging heter vet jag ju inte

 


 

Viggo tror jag?

 

Och ? Elvis? jag o namn   

  

här kommer Annkie och Shiva studsandes

 

fullfart   

 

Nosework...eller var det korvwork   

 

Kärstin tittar intresserat på

 

Fanny, Freja o Frida

 

helt plötsligt var dom 5   

 

fotografer överallt

 

fina Frida en väldans ljus leonberger   

 

aj lööv ju Annkie sa Kärstin

 

Annkie kippade lite efter andan 

 

meen det gick då bra   

 

Och nu konsten i hur man frestar sin hund......

 

mmmm....sååå gott pilutta dig du får inte smaka Sakura   

 


 

hej Sakura vill du leka undrar Kärstin?

 

nää... skitunge säger Sakura

 

Sakura   

 

snyggo!!

 

Kärstin sa raaaap när jag fotade här

 

jaja Kärstin är liksom överallt

 

snällaste Sakura vaktar inte alls...det borde hon göra

 

dryg Kärstin tar plats

 

hej på dig Åskai...har du nåt att bjuda på undrar Kärstin

 

Pennie noseworkar

 

Frida tycker Jennys kycklingkorv är gudomlig

 

publiken hejar på

 

Tilda

 

fina killar

 

dessa grånäsor   

 

Jenny mutar hundar och Bosse försöker få kontroll på flocken   

 

alltså...oskärpa   

 

Kärstin o en suddig Sakura 

 

Freja   

 

Ligg!!!! Sa Jenny för nuuu.....

 

ska jag trycka jord i Kärstins mun....

 

joo gapa nu...Kärstin gapade och såg ut som hon hade snus fulla käften...jaja inget trick vi tänker öva på iallafall   

 

en leonbergerlångöris

 

   nädå....en vi träffade på på vägen hem....hon/han studsade upp i mitt knä rätt in i bilen och pussade mig så jag höll på att få panik innan jag fick ner den på backen igen   

Tusen tack ALLA för en rolig träff på ett underbart ställe   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards