Kärstin

Alla inlägg den 11 juli 2018

Av Kärstin - 11 juli 2018 06:31

Igår var vi till Strömsholm för en koll av hasen, veterinären tyckte vi skulle göra en sista koll för att se hur det såg ut efter några månader...och det såg helt perfekt ut   så skönt inte för att jag märkt något men man vet ju aldrig om det bildats något där med tanke på hur hon såg ut när hon skadat sig.  Men nu släpper vi det!

 

Ja jag vet att det är en bubbla ovanför mig men det struntar jag i

 

Man kan väl säga att det är pratbubblor   

 

Nämen titta....en liten AIK are

 

Stackare måste ge första hjälpen   

 

Smälter in rätt så bra i naturen

 

Jaaa jag vet att jag inte får balansera på dom här...men ibland slår dövörat till

 

Så det spelar ingen roll hur mycket du gapar matte

 

Jag kommer inte ner förens häxan surtant försvunnit...det är hon som gapar på mig   

 


 

Här var det ingen hemma

 

Så här fick vi inget kaffe   

 

Hej hopp

 

Akta dig matte så jag inte daskar dig i rumpan 

 

Nämen titta

 

Blåbär mums

 


 

Det är nyttigt med blåbär

 


 

Här kan vi stanna länge

 

Hej på dig du

 

Då slår bromsen i

 

Man kan säga att det blir tvärnit

 

Och här testas dragfastheten på svansen

 

Och det blir högsta betyg för den sitter verkligen fast   


Ovido - Quiz & Flashcards