Kärstin

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2018

Vad hände

Av Kärstin - 2 augusti 2018 12:28

Ja vart tog juli vägen? Denna sommar kan man då inte klaga på att den regnat bort iaf. Så skönt att man kan använda sjön och "motionera" Kärstin i.

Vi åkte på semester med Ace och hans personal. Jag är på riktigt stolt över Kärstin o Ace, dom har skött sig ypperligt inga problem bland mycket folk, åka hiss osv....legat snällt på uteserveringar när vi ätit och tagit "nån" öl här och där! Vilken skillnad det blivit nu dom flesta uteserveringar tolererar hundar och snällt serverar vatten till dom   Lite skämsvarning bara när Kärstin dricker vatten....det blir liksom överallt. Jaja det torkar ju!!

 

Men vi börjar med att visa hur Kärstin gör sig plats i soffan

 

För att pussa (slicka ihjäl)  Pelle   han och sen min brorsa är dom hon fortfarande inte riktigt kan behärska sig på....det slår allt som oftast runt på henne när hon träffar dom 

 

Innan vi åkte iväg ville Kärstin visa Ace sitt fina hundbadställe............

 

Han tyckte nog inte det var såå kul att bada med en tsunami 

 

som dessutom verkligen anammade ordet vattentoalett  

 

Lätt att få panik när Kärstin klump simmar tätt bakom

 

Du o jag Ace   

 

Eller hur sa han   

 

Se så glad han ser ut

 

Bättre fly än....  

 


 

Skepp ohoj

 

Hallååå kan nån ta upp Kärstin ur badet så det blir lugnt

 

  

 

Kärstin skulle behöva ha en vattenkompis i sin storlek....som inte blir dränkt när hon forsar fram

 

Sen blev det lek på gräsmattan....Ace tänkte äta upp Kärstin   

 

Ibland får man ta till knep för att komma upp sig   

 

    

  

 

Vi delade på en stuga i Ullared

 

Inga problem och sängarna var sköna tyckte dom

 

Skreastrand...vilket underbart ställe

 

Här fick hundar bada.....

 

Nej jag släppte inte Kärstin   

 

För allas säkerhet så fick hon sitta fast

 

Men förstå vad roligt det skulle varit OM jag vågat släppa

 

Hon såg barn och hundar och var alldeles alldeles galen

 

Hon ville rädda alla   

 

Släpp mig du matte jag looovar att stanna snällt hos dig   

 

  

 

Lunch i? Tror det var Varberg....minne som en guldfisk jaa jag erkänner

 


 

Kan man kanske få en liten smakbit eller ska du trycka i dig allt själv?

 

Fina blommor tyckte matte

 

En liten bäck perfekt att svalka sig i

 


 

Fortsättning följer jag måste gå igenom alla bilder i kameran!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Skapa flashcards