Kärstin

Alla inlägg den 22 augusti 2018

Av Kärstin - 22 augusti 2018 15:11

Japp nu har jag och Kärstin anmält oss till skolan! Blir väl den gamla tidens obsklass  Nejdå JAG ska göra mitt bästa för att inte hamna i skamvrån...ska bli riktigt roligt....tycker jag nu ja... vi får väl se sen. Det som lockade mig är att det är endast max 6 st deltagare så då får vi nog massor av tips OCH hjälp   

 

Kärstin i badet   ser ni den lätt chockade minen på husse så ser ni rätt...jag bad honom hålla i så jag hann i före henne....han satt högst uppe på båten men hon drog ner honom i båten   

 

Inte lätt att hålla i en flodhäst inte

 

  

 

Splash   

 

Sen skulle hussen räddas 

 

Men med tanke på hur galen hon blir så skulle man önska att man kunde simma ifrån henne istället 

 


 


 

Man gör säkrast i att försäkra sig om att man bottnar när hon kommer   

 

Letar fler "offer" att rädda

 

Vi var till Fors på utställning i början på aug

 

Det gick bra...hon tuggade lite på mig bara...men inte på domaren så det är kanon

 

Sping spring...här hade jag en tallkotte i handen som muta   

 

Det går bra en stund sen tappar hon fokus och tycker att allt annat är mycket roligare

 

Här har hon upptäckt kompisen Trulsa utanför ringen..när vi gick ut gjorde båda ett bushopp mot varandra så domaren undrade om dom kände varandra   

 

Trulsa och hennes matte Yvonne

 

Det gick jättebra för Trulsa...dom här är ju proffs i ringen   

 

Lite babbel efteråt   

 


 

Denna snygging var där med sin matte Mariette som är Certifierad hundfysioterapeut och har MLA´s Smådjursrehab 

 

Lill Kärstin   

 

grannen Anneli fotade medans jag försökte ställa henne fint

 

Och det gick ju fint   

 

STANNA kvar....  

Hiit....

 


   


 

Det skvätter så hon blundar själv

 

  

 

Ett under att kameran överlever detta   

 

Kommer det en vattenskoter får man hålla i....dom är oerhört intressanta

 


 

Man kan nästan höra hajen musiken 

 


 

Halv Kärstin

 

Vilken badsommar vi haft...helt underbart!

 

Go och glad 

 




Ovido - Quiz & Flashcards