Kärstin

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2018

Val

Av Kärstin - 28 augusti 2018 13:09

Jag undrar vilket parti Kärstin skulle rösta på om hon fick rösta? Men har en teori att hon skulle strunta i det om det nu inte fanns ett parti som krävde mera korv och godsaker till hundarna och bättre ordning på personalen i deras närhet   

 

Ett intressant hål hittades här

 

Kanske där rumpnissarna bor

 


 

Lyckan är total när det hittas ett litet dike med vatten i

 

och hon blir totalt galen   

 


 


 

Träffade på herr Padda...ja han överlevde...hon klappade lite bara   

 


 

Stretchar lite

 

Älsa min landseer älskade också blåbär....

 

Men denna här tar då priset

 

Hon är som en dammsugare

 

Blåbär i blick 

Säger jag högt titta vilka stora blåbär säger det poff så är hon där och tar dom     

 

Tränar lite balans

 

Vi har inte stött på några andra bärplockare än

 

Tur är väl det....tänk er själva   

 

Fort går det

 

Men ibland kan hon stå stilla

 


 


 

Tycker att jag sölar

 

Skryter igen om hennes inkallning

 

Ja om så bara när vi är i skogen....men så duktig

 

Törs inte släppa henne när det finns vägar eller andra människor/djur 


 

Ikväll blir det hundpromenad 

 

Få se hur det går...förra veckan tog det ett bra tag innan hon lugnade sig...det var första träffen efter sommaruppehållet och det var ju bara sååå kul att träffa kompisarna så det var som att gå med torkvindan i blåst

 


 

I morgon blir det blåbärsskogen igen....Kärstin hälsar att om nån vill hänga på så är ni välkomna   

 

Hon har fått en bit av en brandslang som det sitter en boll inuti

 

Den är bara så rolig

 


 

Den kan hon slåss med... tack Pelle!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Skapa flashcards