Kärstin

Alla inlägg den 25 september 2018

Av Kärstin - 25 september 2018 14:43

Mm sug på den ni   

Vi har varit i Hedemora hos Jenny och tränat nosework.. Jättekul när man får hjälp när man inte riktigt kan, med tanke på hur jag håller på är det ett under att Kärstin överhuvudtaget vet vad det handlar om   Jag är seg i belöningarna jag måste bli snabbare och måste ha mer i is i magen innan jag gallskriker mAAAAARRRRkerat med handen viftandes som att jag vinkar till en hel armé och lära mig att följa hunden och inte tvärtom !!

 

Här är vi publik när Jenny och Sakura jobbar

 

Det är det bästa tycker jag....att studera andra

 

Malin var också med Åskai och Blixtra...neeej jag blir inte valpsugen men Blixtra är heeelt underbar   

 

Fantastiska bilder jag tagit   ...dessa är jag särskilt stolt över   hade bara mobilen med mig 

 

Se här vilken bild   ...det är iaf Trulsa...Yvonne är anställd som min chaufför då jag inte har körkort   

 

Vissa utomhussök är lite knepiga.....mycket störningar osv och jag o Kärstin har mest kört inomhus

 

Trött Kärstin efter x antal sök   

 

Trulsa kom hit igen och busade med Kärstin

 

Dom är helvilda

 

Dom har så roligt 

 

Kärstin visar Trulsa hur man släcker törsten

 

Ska jag dricka det där?

 

Okej då tar en slurk

 

Men gott det vete tusan   

 

Fina snälla Trulsa

 


 


 

Galningar

 


 


 

Dom ska oftast härja där man står så det gäller att vara med så man inte helt plötsligt ligger ner

 


 


 

Man är glad man inte hamnar i mellan dom....det gör ont

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Vi tänkte ta en tur själva men det tyckte inte folket så vi kommer duktigt på inkallning   

 


 

Inte så lätt för Trulsa att ta sig framåt alla gånger då hon har en Kärstin runt fötterna   

 

Typ stoppkloss

 

snygglon   

 

  

Ikväll blir det hundpromenad i Ludvika   



Ovido - Quiz & Flashcards