Kärstin

Alla inlägg den 3 oktober 2018

Av Kärstin - 3 oktober 2018 10:51

Ja på måndag är det slut på torpfriden   Älgjakt!!!!! Suck...så vi får passa på att njuta av lugnet resten av denna veckan!

 

Tog Kärstin med mig och gick till sjön i närheten av torpet


 

kom på att jag inte varit dit på hela sommaren...nej den är inte så värst badvänlig

 

Iallafall så är det en spång över en bäck man måste över, mina förra vovvor valde att gå i bäcken...inte Kärstin hon gick på spången, lite svettig blev jag allt då hon helt plötsligt valde att vända sig på spången och titta hur långt jag kommit..är ju en bit ner till vattnet och lite stenigt så jag tänkte nu ramlar vi väl ner men nej då hon vände om och fortsatte över  

 


 

Tittar längtansfullt ut över vattnet

 

Men hon fick inte bada för den elaka torphäxan

 

Nej dyigt och så är jag rädd att hon ska fastna i nån kvarglömd fiskekrok

 


 

Var väl därför tungan åkte ut

 


 


 


 


 


 

Tror hon skulle passa i jaktlaget   

 


 

varför krypa under när man kan hoppa över

   


 


 

Min alldeles egna toka

 

Virrvarr med grannarna

 

Såg framför mig den perfekta bilden uppe på bron...men med en brorädd granne som skulle få hundarna att sitta fiiiint i en bråkdels sekund så blev den inte perfekt     

 



   

Skapa flashcards