Kärstin

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2018

Lika barn

Av Kärstin - 15 oktober 2018 11:41

Leka bäst men i det här fallet är det ju inga barn utan 2 pälsiga på fyra ben var. Kärstin fick besök av Trulsa i fredags  Himmel o pannkaka vad dom härjar, det är en fröjd att titta på dom. Och Kärstin är så lycklig att få busa och slippa vara försiktig   

Så nu kommer det en drös bilder,


 


   


 



 


 



   


 

plötsligt händer det...dom är stilla

kom och släpp ut oss nu 

 



   


 

det är såna här gånger det gäller att hålla sig ur vägen

 

låter som en hop hästar som kommer

 

och jag lovar...det gör ONT att träffas 

man kan nästan tro att Trulsa har...

 

en böld i röva    men det är bara Käääärstin 

   


 


 


 


 



   


 



   


 


 


   


 


 


 


 


 


   

Trulsa med två svansar

 


 

Kärstin började med något nytt



biter sig fast i Trulsas päls med ett stadigt tag

   

snälla Trulsa säger inget

kram  

 

Ja här liknar Kärstin faktiskt Toker   hon är en riktig toker också

 


 


 



 


 


 


 

Trulsa blev sugen på grillat och undersökte grillplatsen

 


 

siamesiskatvillingar?   

 


 

funderar på om dom jämför tänderna

 


 


 


Den här bilden blev omslagsbild till leonbergerbildsidan  på fb , kul    

 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards