Kärstin

Alla inlägg den 24 oktober 2018

Av Kärstin - 24 oktober 2018 08:00

I söndags åkte jag med Yvonne på hundutställning till Surahammar ! Utan hundar det var riktigt skönt nu kunde man titta i lugn o ro  

Kan säga att jag var glad att jag inte anmält Kärstin då det var i ett ridhus....kommer ihåg hur hon såg ut när jag ställde henne i Insjön i våras ....såg ut som en jordfräs i ansiktet när hon ätit både spån och hästskit!

 

Sammy ställdes i valpklass,  så himla fin

 

Fin kontakt med matte Sylvia

 

Och det gick ju bra han blev BIS 2 i valpklass 

 

Hej kompis

 

Winnie, kan ju säga att det suger till när man träffar landseer...såå himla fina

 

Du o jag matte   

 

Winnie tog sitt första rubin cert

 

Birgitta o Zinba alias Raketen.

 

Så go

 

Zinba blev BIG 1 i sin grupp

 

Maria o Mohinhis Quattro of Quality

Blir inga fler bilder från utställningen då dom blev gula o suddiga .

 

Nu blir det bara Kärstin bilder

 

När man vänder sig om och tror

 

att man har en ren i hasorna

 


 

gäller att ha ögon i nacken annars kan det hända att man får en pinne i rövva

 

Vi var ju iväg till ögonveterinären igen då hon inte är okej i ögonen, 

 

och det är en inflammation i slemhinnan runt ögonen...så det blev en annan salva att ha i ögonen...tydligen väldigt vanligt att det blir så här på stora hundar innan immumsystemet är färdigutvecklat...så vi får väl se...är lite rädd att det kan vara något allergiskt annars

 

annars är hon ju himla snygg   

 

när hon stannar hos mig trots att en tjäder flaxat iväg   

 

Då får jag lust att hjula   men det skulle jag inte fixa så jag provar inte ens

 


 


 


 


 

Nu ska vi ut i skogen 

Ovido - Quiz & Flashcards