Kärstin

Direktlänk till inlägg 27 december 2018

Oj

Av Kärstin - 27 december 2018 08:40

Kom på att snart är det ett nytt år, ja iof inget att oja sig över men kom på att vi får främmande till helgen och nu är det torsdag   Tur det är hundfolk så man inte måste ta in en städfirma ....bättre att städa när dom åkt hem   Idag ska vi på 1 årskalas så det är fullt upp   

Vi var ett helt gäng på julafton och Kärstin var med, hon skötte sig perfekt...hon kan vara lite obekväm när hon kommer in och det är mycket folk, hon blir lite som Ferdinand när han ska in på arenan....trots att hon känner dom flesta så tycker hon det blir lite konstigt ett tag så det är bara att låta henne vara och känna sig för då går det över

 

Hon stal ingenting

 

eller jo....en boll som fick några hål....men den går nog att använda ändå

 

Dörrvakt

 

Ära vare gud i höjden vi önskar oss många paket...vi fick inte ett enda  

 

sa ni paket? 

 

Ni ser ut att behöva hjälp att öppna

 

Här sitter jag bra och har koll på alla

 

Meen du...vilken lattjo liten pryl

 

Kärstin anmäler sig som första barnpassare

 

hm.....luktar något här

 

Bäst att haka på

 

Annars är det bästa att få springa som en tok

 


 

Lite snö har vi så det blir lite drygt att springa

 

Tungan blir längre o längre

 

Då kan man springa och ta snö i farten och svalka sig

 


 


 


 

Hon har ju en tendens att mer o mer dra längre o längre ifrån mig så man måste vara på henne snabbt när man ser att hon börjar spana eller sätta näsan i vädret

 

Fungerar för det mesta.....lovar att jag hörs milsvida när jag gormar att hon ska väääääända om

 

Ibland fungerar det bättre att gömma sig och inte säga något alls

 

och det är klart när jag hörs hela tiden behöver hon ju inte bekymra sig om vart jag är nånstans

 


 

Skithund   

 


 

Som sagt till helgen får hon hundkompis....ja hon kommer bli överlycklig

 

Frågan är vad Ace tycker   

 


 


 


 

Just ja sätta fart skulle vi ju

  





 
 
Ingen bild

stig

27 december 2018 14:32

Fina bilder, gott nytt år
önskar vi på Hean.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Skapa flashcards