Kärstin

Alla inlägg den 6 februari 2019

Av Kärstin - 6 februari 2019 09:15

För snart 2 veckor sedan fick jag följa med Carina o Ulf till Nödinge, en nätt resa på 80 mil tur o retur! Dom ska bli med valp igen..huuu....själv ryser jag vid bara tanken   

Dom kom på fredagkväll och synd så filmade jag inte, Kärstin blev ju överlycklig för Ace var ju med och höll på att riva hela huset Ace är väl inte lika överdrivet glad som Kärstin. Men roligt att studera dom för Kärstin lyssnar duktigt på Ace när han får nog.

 

Nu ligger du still på bädden din stora klunsa tills jag säger att du får röra dig// Ace   

Kärstin vill ju helst sitta i knä  



 

Och när man försöker prata i telefon samtidigt som Kärstin vill mysa på sitt vis

Ace ser lite lätt förtvivlad ut 

 

Kärstin bara myser   


 

Här ville hon nog bara säga några ord till den i luren

 

Fota ett gäng vilda valpar inomhus är inte lätt...såå många suddiga bilder det blev, här är iallafall mamma Timjan med några små

 

Det är Australian Sheperd dog

Men lyft upp mig då

 

Sitter och funderar på vad som kan finnas utanför denna grind  

 

Sötrumpor

 

Så himla söta

 

Dom får vara hur söta dom vill...men det lockar inte mig   

 


 

Blev ju aningens enklare att fota när dom somnat

 

Först fullt ös...sen poff så sover dom

 


 


 

Där Ace är också Kärstin

 


 


           


 

  

Ovido - Quiz & Flashcards