Kärstin

Alla inlägg den 15 februari 2019

Av Kärstin - 15 februari 2019 07:58

Har skrivit förut men det är såå äckligt när inte hundägare tar upp skiten efter sin hund!!! När det ligger på gångbanor och flyter ut nu när snön smälter....ibland känner jag mig så skyldig när jag går med Kärstin så jag måste plocka upp så ingen tror att det är jag som inte plockat upp, men man har ju inte en hel rulle bajspåsar i fickan när man är på promenad och man vill ju gärna ha nån påse kvar så man kan ta upp själv. Igår var vi för första gången i hundhägnet så vovvorna skulle få busa och springa...ja tom där låg det hundskitar ...mysigt när hundarna ska springa runt i sånt och vi trampa i det, måste ju vara en enkel grej att ta ett varv innan man går därifrån om man nu inte RÅKAT se att dom gjort ifrån sig   

 

I tisdags flög det två svanar förbi torpet   vårtecken såå klart   

 

mmmm det doftar älg   

 

Förra veckan hälsade Trulsa på oss i torpet

 

baka baka kaka med jobbig Kärstin

 

då gjorde Kärstin grimaser åt Trulsa

 

din lilla loppa ska jag äta upp dig

 


 

Ser ut som dom tänker äta upp varandra   

 

Kärstin har börjat få en fin päls nu också...den har ju varit så tunn, men hon har en bra päls lätt att torka när hon är blöt

 

Tuff tuff tåget går ut i vida världen...jag skulle inte våga åka med där   

 

Trulsa du har något som sitter fast på halsen

 

Lite vila medans vi fikar

 

Iof inte så enkelt när det finns en Kärstin i huset

 

Du o jag Trulsa   

 

Slut på rasten

 

Finns det något roligare än att kolla när dom busar...nej det gör det inte

 

För en oinvigd ser dom ju livsfarliga ut   

 

Rumpnissor

 


 

Ser ju helt normal ut 

 

Hon fick studsbollar till frukost

 


 


 

Sisten är en gris 

 

vad fasen är du ifatt

 


 


 

En besviken Kärstin när Trulsa åkt hem

Ovido - Quiz & Flashcards