Kärstin

Direktlänk till inlägg 18 april 2019

Tällberg

Av Kärstin - 18 april 2019 07:45

Kärstin sa att hon ville åka iväg och bo på hotell och vem säger nej till det? Så sagt och gjort så styrde vi kosan mot Tällberg. Vi hade bokat trerätters middag på kvällen....men såklart med min tur så sa det poff dagen före och min lukt och smak förvann och hej o välkommen snoret!! Jaja ilandsproblem jag kunde ju gapa och svälja så det var inga problem.

 

Vi bodde på Klockargården

 

vi bodde i stugan längst ner i bild

 

Bor man på hotell får man hoppa i sängarna säger Kärstin, jag håller inte med

 

sängarna var iallafall jättesköna

 


 

Dags för promenad och vi hade iallafall tur med vädret

 

Kärstin tycker det tar för lång tid att komma iväg

 


 


 


 

Kan tänka mig att det är helt enkelt underbart i Tällberg när det blir varmare och man kan sitta nere vid siljan

 

säg cheeeese säger Kärstin   

 

Kärstin har kastat ankaret

 

testar bordet

 

så rolig plåtgubbe som höll i stupröret som att han pinkade syns inte så bra för Kärstin råkade skymma den

 

allt ska testas att hoppa upp på så man får vara med så det inte blir tokigt

 


 

blev mest bilder på Kärstin 

 

otroligt fin utsikt

 


 


 

gäsp....

 

en gammal fin telefonhytt med gamla telefoner i också men dom glömde jag fota

 

Kärstin stannade och undrade vad det var för konstiga barn i trädgården dom var i järn

 

Vi åker gärna till Tällberg igen, så mycket fint att se och mysiga vägar att promenera på

 

hon testade även om duschdraperiet var rätt uppsatt och det var det allt








 
 
Ingen bild

Stig o Ulla

18 april 2019 11:38

Vackra Tällberg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards