Kärstin

Direktlänk till inlägg 31 maj 2020

Badpremiär

Av Kärstin - 31 maj 2020 06:36

Vi packade in oss i Yvonnes bil sen drog vi till badet och ÄNTLIGEN fick dom bada och härja

 

Det finns vissa likheter med en tsunami och Kärstin i badet

helt galen

   



   

men jag var inte smartare än en femteklassare....jag hade inte borstat klart Kärstin...så efter badet fick jag jobb..hennes ull hade blivit som små rosetter bläää, så hädanefter inget bad förns allt löst är borta!

 

duktiga att hålla avståndet

ja en liten stund iallafall

 



   

vattenstollar

 

vi skulle fika lite och tyckte vov skulle komma upp, det tyckte inte Trulsa

 

och vissa kan inte uppföra sig på land heller då får man sitta fast så Trulsa får vara ifred en stund

   


 


 

Trulsa

 

vattentoa   

   

klätterapan måste ju testa den stora stenen

 

får man inget fika kan man gräva och äta lite sand istället

   


 

lyckan när man hinner före Trulsa på leksaken

 

Trulsa är inte nöjd


 


 

här dök Trulsa efter sin leksak

 

en mycket nöjd Trulsa

 

plockar sten under vattnet

 


 


 

när det kittlar till och en mört naffsar en i tassen    

 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards