Kärstin

Direktlänk till inlägg 21 juni 2020

Härlig dag

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade

 

Spriiiiing Yvonne   

 

annars blir du blöt......


gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin   


   

så man kan ju faktiskt säga att Yvonne också badade lite....detta är vardagsmat när vi är vid sjön med hundarna..Kärstin blöter alltid ner henne     

 

Kärstin vill hemskt gärna ha allt Trulsa har...spelar ingen roll vad jag har med till henne det är alltid roligare med Trulsas saker och att reta henne

 

om jag smyger bakom så kanske jag kan finta henne

 

men om jag...

tar fart så kanske

 

hehehe det funkade

 

äsch det varade bara nån sekund

 

lipar åt Trulsa

 

Trulsa har fått en ny badgrej en orange orm

 

såklart att hon inte vill låna ut den

 

Kärstin försökte visa att hon har världens roligaste tennisboll som hon ärligt lånat nere vid tennisplan...hon ville att Trulsa skulle bli avis

 

tok Kärstin går i spinn i vattnet det går liksom nästan över styr...så ibland får hon komma upp på land och lugna ner sig lite...man kan nästan tro att hon går på droger för ögonen står rätt ut och hon tom skäller i falsett och piper...har sagt det i flera år att jag såå gärna skulle vilja göra SOR på henne...så det är väl bara att TRÄNA

 

jag badade ju med henne men det går nästan inte...hon släpper mig inte så det går inte att simma utan jag måste hålla mig på grunt vatten annars dränker hon mig, jag brukar ha flytväst men glömde den igår....jag höll fast henne i vattnet då simmade hon typ i luften      

 

vänster ben på Yvonne var icke blött....

 

men det var snabbt ändrat

 

plask plask....Kärstin....  

tur det var torkväder   

 


 

den tokigaste av dom tokigaste KÄRSTIN the one and only   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Av Kärstin - 9 juni 2020 06:29

I fredags var det ÄNTLIGEN dags att åka till Gina i Östervåla som har Gep´s Big Bear´s kennel där Kärstin kommer ifrån också och få träffa våran nya familjemedlem som heter Gep´s Big Bear´s Natural Mystic i stamtavlan men för enkelhetens skull så kom...

Ovido - Quiz & Flashcards