Kärstin

Alla inlägg den 22 juni 2020

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!

 

Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i mig båda och så kaffe till det då vi frågade om påtår ingick och fick till svar, jaa och tre o fyrtår också   dom som jobbar har så fina kläder på sig, långkjol och förkläden

 

coola snälla hundar som inte bryr sig i något trots att dom blev utskällda från bordet bredvid när vi kom

 

skönt att vila i skuggan när man ändå inte får smaka

 

Malingsbokyrka 

 

Otroligt fint där

 

Rekomenderar att ni åker dit och fikar och tittar runt



   

finaste modellerna

 


 

ville ha med dom stora träden men då syns ju knappt hundarna det blev så långt ifrån   

   

Modellerna tröttnade ur lite det var varmt

 

men dom hänger med på det mesta

   

Trulsa

 


 

nyduschad och såå fin i pälsen skulle jag fota henne

 

Såklart skulle det blåsa så hennes byxor hamnade åt fel håll   

 

Och så lite bilder på Gärda då...här tillsammans med syrran Amira som också ska flytta till Smedjebacken, till Trulsa med familj

 

Gärda 5 veckor

Och så fick jag så fina bilder av Monica igår på Gärda

   

Fina båda två , tack snälla för korten  

 

Och dagsfärska bilder, uppfödarens bilder som jag lånat, tack för det Gina så fina bilder  

 

På lördag ska vi dit igen sen är det bara en vecka kvar till hämtning  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards