Kärstin

Alla inlägg den 6 februari 2018

Av Kärstin - 6 februari 2018 09:57

I lördags var jag och Kärstin publik på hundutställningen nere i Smedjehallen. Riktigt roligt tyckte både jag och Kärstin att träffa så trevliga människor och hundar. Är ju en smal gång man ska gå i innan man kommer in i hallen...med klinkersgolv, jag väntade tills gången var tom sen gav vi oss av eller Kärstin simmade in . Hade vi mött nån så hade dom garanterat blivit golvade. Pli på hunden ska man ha....men näää det har inte jag   

 

Talking to me?? Nu tycker jag nosen ser större ut än hjärnan kanske därför vi klickar i våran kommunikation   

 

Undrar varför Jenny vänder Kärstin upp och ner när hon hälsar på henne ? Eller hur det var med det där   

 

En överlycklig Kärstin varje gång någon ville hälsa på henne

Den här lilla heter Jodah (stavningen?)

    

Här kramas hon med Pennie

 

Tok Kärstin

 

Lena försöker få någon form av ordning på Kärstin

 

Vilket inte var det lättaste

 


 

TÄNK säger Kärstin alla är här enbart för mig ALLA älskar Kärstin   

 

Så här gör hon...lägger sig så man inte får henne med sig....

 

Och sen tjong bär det iväg

 

Snällaste Lena avlastade mig och hade dryg Kärstin en lång stund...stackars henne 

Hej på dig Yazza

   

Här ligger jag bra sa Kärstin

 

Här Kristin en syster till din Rover ...hon heter Roxett.. så söt

 

Mia och Maja 

 

Mia och Maja igen

 

Maja 

 

Yvonne och Trulsa

 

Yvonne och Trulsa

 

RoseMarie och Pennie

 

RoesMarie och Pennie

 

Yazza

 

RoseMarie o Pennie , Yvonne och Trulsa , Anneli och Yazza

 

Pennie och Kärstin

 

Maria var så snäll och tog Kärstin och ställde upp henne...och titta hon är ju riktigt fin     

 

Springandet   tok Kärstin tyckte det var så lattjo...jaa tränad för detta är hon ju inte...

Hej vad det går...märks att det är ett proffs som håller i kopplet...jag hade garanterat legat som en pannkaka på golvet       så detta bådar väl gott inför specialen   

 

Varför sitta på golvet när man kan sitta i RoseMaries knä   

 

Annars så kämpar vi väl på...lite nosework och allsköns träning... så gott det nu går med en hund som vill SPRINGA

 

Just nu har hon lärt sig programmet fintvätt

 

Men snart är hon nog redo att avancera till kulörtvätt   

 

NEJ säger jag...jag har absolut ingen susning om vad matskålen gör i min bädd

 

Kärstin har blivit en riktig krukväxtindian

 

Ja jag måste ju hålla koll på allt

 

Och inte är hon ett dugg brydd för kylan heller, mina andra frös jättelätt om tassarna...inte Kärstin

 

Lika här...ingen aning om varför kudden ligger i bädden

 

Två i en...Signe och Kärstin

 

Här hade jag berättat för Signe att hon skulle få åka hem så glad hon blev     

Ni som är med på bild i bloggen hojta till om ni inte vill vara med..eller det spelar ingen roll jag tar inte bort er ändå   






Ovido - Quiz & Flashcards