Kärstin

Alla inlägg den 28 juni 2019

Av Kärstin - 28 juni 2019 06:50

mm jag hade tänkt skriva om midsommar! Men då jag har glömt bilderna i min lilla externa hårddisk och jag är på jungfrugatan nu och den ligger i torpet så blir det inget om midsommar....jo men en annan dag.

 

Så det blir lite annat istället....så här lugn i vattnet är hon faktisk ibland

men oftast är det fullfart

   

har man något i handen så studsar hon som en studsboll

 

skulle vilja göra ett SOR med henne (sim o räddningsprov)

 

men men..................

 

simmar gör hon mer än frivilligt

 

behöver ju liksom inte släpa i henne

 

men jag känner mig liksom inte helt övertygad om att hon ska rädda mig   

 

ni vet känslan att ligga där ute och guppa

 

när hon kommer så här   

men vi får se....måste träna

   

hämta saker gör hon mer än gärna men släpper innan hon är på land

 

och simmar ut i jakt på nya fynd

 

  

 

trodde hon smitit en dag men hon låg under släpvagnen där det var skugga

 

är du beredd?

 

High five   

 

hon är jätteduktig att hjälpa till i trädgården

 


 

ja man får hjälp vare sig man vill eller inte

 

har man lagt en hög med ris så har man snabbt många högar

 

lite här och där

 


 

ska vi spela ?

 


 

hon skulle lätt platsa bland tjejerna i landslaget


 


   

även om hon inte gärna passar bollen vidare   

 

Idag blir det bad med bästisen igen    det är nog bland det bästa som finns    


Ovido - Quiz & Flashcards