Kärstin

Direktlänk till inlägg 22 mars 2019

Prutt

Av Kärstin - 22 mars 2019 06:36

Kärstin väckte mig glad i hågen kl 4 i morse...jag försökte att inte låtsas om henne men det var lite svårt för hon kom upp i sängen och la sig och sen tryckte hon sina ben mot mig så jag höll på att ramla ur sängen! Inte så lätt att somna om då. Hon knölade och grejade och klev ner och la sig på golvet men sen fram till mig igen....sen gick hon till dörren och pep...aha denna tröga matte hade ju inte fattat hon var nödig. Hon var dålig i magen. Duktig att tala om bara jag som trodde hon var dryg som vanligt

 

hoho matte vakna


 

Helt plötsligt en dag växte det godis på rönnen

 

det roade henne ett bra tag

 


 

Lite tänk till tusen

 

hur man lättast kommer åt det

 


 

Hon motionerar bollen varje dag

 


 


 

hallåå jag tappade den...TA upp den åt mig

 


 


 


 


 


 

Vi tränar ståååååå   

 

går väl så där

 

varför stå när man kan sitta

 

träna balans är mycket roligare

 


 

swosch låter det när hon springer förbi

 


 

hon skulle hämta bollen

 


 


 


 


 

mycket spring i dessa ben

  

 


 

Har haft denna skylt på Älsa o Ästher i 10 år och den har hållt så bra mot väder o vind o försäljare o  jehovas osv men det börjar väl bli dags för en ny skylt med en bild på tok Kärstin   



   


 
 
Ingen bild

stig

22 mars 2019 07:54

Du har då en väldigt stilig och uppfinningsrik, hund.

 
Ingen bild

Jeanette

22 mars 2019 15:37

Helt underbart 😂🥰

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards