Kärstin

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2019

Ozzy och Mia

Av Kärstin - 10 oktober 2019 07:30

Igår kom Ozzy på besök och med sig hade han sin matte Mia vilket var kanon så även jag fick nån att prata med då Kärstin och Ozzy busade ja ett bättre ord är nog härj   

 

och sprang som tokar

   

Han var jätteduktig att finta Kärstin

   


 


     

Han är som en kanonkula   

 


 


   


 

en fröjd att titta på dom

   

Han gjorde några rundor runt slogboden och då hann inte Kärstin med då tjuter hon när hon springer efter

 


 


     

Även om det inte ser så ut så lovar jag att Ozzy är en supertrevlig hund     

     


 

  

   

Puss på dig   

   


 


 

Konstaterade att jag aldrig skulle lämna Ozzy och Kärstin ute utan tillsyn...han var flera gånger fram till Kärstins grävplatser och tänkte fortsätta där jag satt stopp för det

 

När du ändå ligger ner kan jag använda dig som soffa   

 

ibland är hon inte bara tokig hon ser ut som Toker också

 

Om du ska göra kullerbyttor måste du gömma huvudet under kroppen förstår du

 

aaaa nu äter jag upp dig

 


 


   


   


 

Mätning om vem som har vitast tänder

 

ett riktigt coooolgate smajl   

   


 

Inte många sekunder dom var stilla

 

se och lär

 

se där ja 

 


 

kullerbyttsträning igen

   


 

kast med liten Kärstin

 

två i en

 



   


 

snygga dansmoves

 


 

poff

 

lite tjyvtricks bita i hasorna

 

Tango

 

Toker   

 


 

Efter 2, 5 timmes bus var det dags för Ozzy att åka hem men det blev visst fel hund i bilen  

Så roligt att ni kom Mia o Ozzy   , så underbart att dom storgillade varandra. Ni är välkomna tillbaka när ni vill och då lovar jag att baka   eller nej förresten för då kommer du aldrig mer tillbaka men jag kan fixa godare fika iallafall DET lovar jag    Och många bilder blev det   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards