Kärstin

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2019

Dan före dan

Av Kärstin - 13 oktober 2019 18:53

Ja i morgon smäller det...ja älgjakt! Vilken tur att det blev en så helt underbar dag idag med sol. Så nu får det bli skogsförbud åtminstonde denna vecka sedan får dom allt maka på sig jägarna   

Vi tog våran långrunda idag och det var såå skönt, den är lite över milen ..vi går "bakvägen" så då blir det lång tid i koppel så får hon springa lös sista biten c,a 4 km

 

Vi undrar vem denna Simon är? Han är aldrig hemma när vi går förbi så vi kan få en kopp kaffe...iof han kanske inte ens dricker kaffe?

 

wihoo äntligen framme där jag kan släppa henne...även om hon knappt syns

 


 

överlycklig då hon kan rusa som en gnu...ja dom rusar väl? 

 

Ni vet hur en spillkråka låter va? Lite spökligt på något vis

 

Kärstin hatar dom

 

dom ska bort   

 

Tjohoo bara jagas bort ...den här idag tror jag bara retades...flög några meter till nästa träd osv...Kärstin var galen

 

Men alltså...vad har hänt med min Kärstin? Hon rymmer INTE hon kommer tillbaka

 

Är det pga att hon får gå viltspår??

 

Struntsamma   

 

Förbannade spillkråka   

 

  

 

sand...måste gräva

   


   

Känslan när hon drar och man inte säger halv 7

 

Och hon bara kommer tillbaka   

 

Kärstin...

   

Hopp upp

Hej å hå


   

Var väl inga problem

 


 

Finns fina kantareller än

   

Messade så mycket idag så det var såå nära att vi gick fel idag på skogen...aldrig tittat så mycket i mobilen idag och det är ditt fel Kristin   

   

Blev rätt tillslut

 

När man gått långrundan och närmar sig torpet...då ska det bromsas  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärstin - 29 juni 2020 08:08

I lördags åkte jag och Yvonne till Gina där Micke skulle utsätta Gärda o gänget för valptest. Valptestet gick ut på att se vad dom tyckte om en helt främmande människa som helt plötsigt satt där på gräsmattan, och det var väl inga konstigheter utan d...

Av Kärstin - 22 juni 2020 12:18

Vi gjorde en utflykt till Malingsboherrgård, dom har fik och loppis där. Har tänkt o tänkt åka dit o kika men det har inte blivit av förens nu då!   Så fint ställe och vilken supergod skagenmacka...jag åt bara en   men hade lätt kunnat tryckt i ...

Av Kärstin - 21 juni 2020 07:44

Igår åkte vi och badade med Yvonne o Tomas, ja i ärlighetens namn var det bara jag och Kärstin o Trulsa som badade   Spriiiiing Yvonne      annars blir du blöt......   gick inget bra det där med att springa ifrån Kärstin        ...

Av Kärstin - 17 juni 2020 07:50

Det skulle varit leonbergerträff i lördags men det blev inställt så då kom jag på att jag sett att Jenny skrivit om Agrias hundpromenad på söndag i Hedemora , för varje anmäld hund så skänker Agria pengar till hundstallet! Så då åkte vi dit jag o Yvo...

Bad

Av Kärstin - 14 juni 2020 06:14

När det är så varmt är det mest bad som gäller, promenad tar vi tidigt på morgonen vi som är uppe med eller före tuppen. Sen går vi och lägger oss före tuppen tror jag, jag har blivit såå kvällstrött...eller blivit det har jag nog varit jämt jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards